• Voor 16:00 besteld, morgen in huis *
  • Gratis verzending vanaf 50 euro (NL & BE)
  • Gratis retourneren

Veelgestelde Vragen

 

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Het plaatsen van een bestelling is gemakkelijk en veilig. Allereerst selecteer je de gewenste producten en voeg je deze toe aan je winkelwagen. Via de knop aan de bovenkant van de website kun je de winkelwagen bekijken en, indien gewenst, de aantallen per product aanpassen, een product verwijderen of bijpassende producten toevoegen. Op de pagina van de winkelwagen zie je ook het totaalbedrag en de berekende BTW.

Vervolgens kun je op één van de bestelknoppen klikken en kom je in het afrekenscherm. Om je een duidelijk overzicht te geven hebben we alle informatie op één pagina verwerkt. Bij het eerste onderdeel vul je de adresgegevens en e-mailadres in. Check deze goed wanneer ze ingevuld zijn want we gebruiken deze voor alle toekomstige correspondentie.In het tweede onderdeel kies je een verzendmethode. Hier kun je ook een uitgestelde verzenddatum kiezen en een servicepunt of een aangepaste verzendoptie selecteren. Wij leveren dus waar en wanneer het jou uitkomt! Bij het 3e onderdeel kies je de gewenste betaalmethode. Alle betalingen worden in een beveiligde omgeving verwerkt. Onderdeel 4 laat een overzicht zien van je bestelling. Controleer deze dus goed voordat je de bestelling afrond. Ook kun je nog een opmerking plaatsen bij de bestelling. Ga je akkoord met de algemene voorwaarden dan kun je de checkbox selecteren en de via de knop Afrekenen, na stap 4 in de checkout, de bestelling afronden en naar de betaalpagina gaan. Wanneer je klinkt op de knop afrekenen, na stap 4 in de checkout, dan ga je betaalverplichting en overeenkomst aan voor deze bestelling. Uiteraard behoudt je het recht om de bestelling te annuleren.

Zodra de bestelling met de gekozen betaalmethode verwerkt is krijg je een orderbevestiging met verdere informatie.

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

Wanneer je de pagina met het gewenste product geopend hebt, zie of het product op voorraad is.
Indien het product tijdelijk uitverkocht is, kun je aangeven dat u bericht wilt ontvangen wanneer het product weer op voorraad is.
Omdat we een vernieuwend assortiment willen blijven voeren kan het wel eens voorkomen dat producten niet meer terug op voorraad komen.

 

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDEAL, Mister Cash, MasterCard, VISA, Klarna of Overboeking vooraf.
iDEAL is de meest gebruikte online betaalmethode in Nederland en Mister Cash in België. Met behulp van iDEAL en Mister Cash kun je zelf kiezen met welke van de aangesloten banken je wilt betalen.
Alle betalingen worden verzorgd via de betalingsprovider Stichting Sisow.
Kies je voor de optie Overboeking? Let er dan op dat de bestelling na ontvangst van de betaling wordt verzonden.
Klarna is een achterafbetaalmethode. Bij het afrekenen checkt Klarna je kredietwaardigheid en geeft ons akkoord om je bestelling te verwerken. Wanneer je voor deze betaaloptie gekozen hebt dien je het verschudigde bedrag aan Klarna te voldoen. Voor het verwerken van een betaling met Klarna vragen wij een toeslag van 2,95 euro.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland:
Binnen Nederland verzenden wij de bestellingen via DHL. Door het bieden van diverse afleveropties bepaal je zelf waar en wanneer het pakket aangeboden wordt.

Brievenbuspakje (incl. track & trace): € 2,95. Gratis verzending vanaf 50 euro.

Levering aan een DHL Servicepunt: € 4,50. Gratis verzending vanaf 50 euro.

Reguliere pakketpost binnen Nederland: € 4,95. Gratis verzending vanaf 50 euro.

Directe avondlevering binnen Nederland: € 5,95. Gratis verzending vanaf 50 euro.

Voor 11.00 uur levering: € 9,95. Bij orders boven de 50 euro wordt een toeslag gerekend van € 5,95

Ook kun je er voor kiezen om uw bestelling op te halen. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Zodra je bestelling klaar staat ontvang je van ons een bericht.

Bij het afrekenen tonen we alleen de beschikbare verzendopties. Deze worden berekend op basis van gewicht, volume en afleverlocatie.

België:
Je bestelling wordt verzonden via DHL of Bpost.
De verzendkosten voor pakketpost en brievenbuspakketten bedragen € 5,95.
Vanaf € 50,- is de verzending gratis.

 

Kan ik de verzendkosten van de website van We Love Deco BV combineren?

Nee, dit is helaas mogelijk. De meeste producten staan op beide websites. Kun je iets niet vinden via de zoekfunctie dan kun je ons altijd bellen om dit door te nemen. 

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven er naar je bestelling binnen 1 werkdag te leveren. Weekend- en feestdagen vallen hier buiten. Bestellingen die voor 16:00 uur, op een werkdag, zijn ontvangen worden dezelfde dag nog verstuurd. Op het moment dat je bestelling wordt verzonden, ontvang je een e-mail met uw Track & Trace code, waarmee je online de bestelling kunt volgen. Bestellingen die op zaterdag en zondag zijn geplaats worden op dinsdag bezorgd. De verzending naar België duurt ook één werkdag en bij uitzondering twee.

 

Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Op onze website klik je op 'Mijn profiel' en vervolgens vindt je de status van de bestelling bij de recente orders in het accountoverzicht. Dit is alleen mogelijk wanneer je een profiel hebt aangemaakt bij het plaatsen of voorafgaand de bestelling.

 

Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik dat deze verwerkt is?

Je bestelling is correct verwerkt wanneer je een e-mail met de orderbevestiging van ons hebt ontvangen.
Heb je geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice: 088-0990300 of info@welovedeco.nl

 

Wat als ik niet thuis ben om het pakketje in ontvangst te nemen?

De bestelling wordt op het aangegeven adres aangeboden, ben je niet in de gelegenheid de bestelling in ontvangst te nemen dan krijg je een bericht in je brievenbus van DHL. In dit bericht staat dat het pakket is afgegeven bij de buren of dat DHL het pakket nogmaals aanbiedt. Ook kun je via DHL For You een bezorgdatum doorgeven. Slaagt DHL er na 4 pogingen niet in het pakket te bezorgen dan komt het pakket retour. Wij versturen geen bestellingen naar postbussen.
Brievenbuspakjes worden 2 keer aangeboden. Mocht de aflevering op dat moment nog niet gelukt zijn dan komt de bestelling retour.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt in het bestelproces aangeven dat de bestelling op een ander adres bezorgd moet worden.

 

Hebben jullie ook een winkel?

We hebben geen winkel waar je kunt rond 'snuffelen', maar je bent uiteraard van harte welkom.
Graag maken we dan een afspraak. We pakken de producten erbij bij die je graag in het echt wilt bekijken.
Je kunt uw bestelling afrekenen via de website of voldoen per pinbetaling. Vervolgens krijg je de producten meteen mee naar huis.

 

Welke voorwaarden zijn er voor de inpakservice bij www.welovedeco.nl?

Een cadeau geven of krijgen is altijd leuk! Daarom pakken we je bestelling graag feestelijk voor je in. Helaas kunnen we niet alle producten inpakken. Grote producten zoals bijvoorbeeld tipi’s, meubels, opbermanden (niet opvouwbaar), buggy’s en schommelpaarden zijn uitgesloten van deze gratis service. Neem contact met ons op via 088-0990300 wanneer je twijfelt of je product ingepakt kan worden.

Wij hebben regelmatig nieuwe design's inpakpapier. Waar mogelijk bepalen wij het leukste design bij het cadeau.

Pakketen versturen wij altijd met de grootste zorgvuldigheid. Het kan echter voorkomen dat het inpakpapier, door het transport, beschadigd is geraakt. Omdat onze service gratis is kunnen wij hier geen garantie op geven en beschadigingen aan het inpakpapier zullen niet hersteld of vergoed worden.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Wanneer je voor de optie Zelf ophalen: In ons magazijn (Ridderkerk) kiest krijg je automatisch bericht wanneer de bestelling klaar staat. Dit is, op werkdagen, binnen 24 uur. Afhalen is mogelijk op Voorzand 24B in Ridderkerk. Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 17:30.

Kortingen

Zijn er producten of productgroepen uitgesloten van kortingen?

Ja, kortingscodes zijn niet geldig op o.a. de Fotokist, HD Videozuil, boeken en tijschriften, Instant Photo Box, Instant Photo Refill en Gift Cards.

Zijn er nog aanvullende voorwaarden voor kortingscodes?

Ja, kortingscodes zijn niet geldig icm andere kortingscodes, acties of  B2B-accounts. En zijn niet met terugwerkende kracht te gebruiken. Iedere kortingscode is gedurende een bepaalde periode geldig, na deze periode kan de kortingscode niet meer worden gebruikt.

Kan ik een kortingscode meerdere keren gebruiken?

Tenzij anders vermeld, geldt voor iedere kortingscode dat deze per persoon en per e-mailadres slechts eenmaal kan worden gebruikt.

Krijg ik geld terug wanneer de waarde van de kortingscode meer is dan mijn bestelbedrag?

Nee, wanneer je een kortingscode gebruikt en de waarde van de (totale) prijs onder de waarde van de kortingcode ligt, vervalt de overige waarde van de kortingscode.

Is de kortingscode inwisselbaar voor geld?

Nee, een kortingscode is niet inwisselbaar voor geld.

Wat gebeurt er met mijn korting wanneer ik een product retour stuur?

Indien je de producten retourneert waarmee je de kortingscode heb gebruikt, dan komt de korting te vervallen.

 

BTW en Buitenlandse klanten

Prijzen

Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

BTW Buitenlandse klanten
Let op! Klanten buiten Nederland met een geldig BTW-nummer moeten voor het bestellen eerst een account aanmaken en contact met ons opnemen.
Wij kunnen het opgegeven BTW-nummer verifieren en je account dusdanig instellen zodat je BTW-vrij kunt bestellen. Bestel je zonder dit te doen, dan wordt door de site automatisch BTW gerekend. Wij kunnen dit niet achteraf corrigeren.
Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief BTW.

 

Klachtenprocedure

Mijn product is niet naar wens, wat kan ik doen?

Wanneer een product niet aan je verwachting voldoet kun je deze retourneren. Bekijk onder de kop retourneren hoe je producten terug kunt sturen en wat de voorwaarden zijn.

Ik heb een klacht. Wat nu?

Wij doen onze uiterste best om je ervaring met ons naar wens te laten verlopen. Wist je dat klanten ons beoordelen met een 9,1? (gemiddelde van 1344 beoordelingen in 2016). Helaas komt het wel eens voor dat de producten of service niet zo zijn zoals je had verwacht. Uiteraard gaan we dit oplossen voor je. Je kunt ons een e-mail sturen via info@welovedeco.nl of telefonisch bereiken op 088-0990300. Wanneer het een klacht betreft over een product dan vragen wij altijd om een foto mee te sturen zodat we de klacht direct in behandeling kunnen nemen.

Wij nemen klachten serieus en je kunt binnen 24 uur (op werkdagen) een reactie van ons verwachten. We gaan dan op zoek naar een passende oplossing en zijn pas tevreden wanneer jij dat ook bent.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)"

Heb ik garantie op mijn bestelde product?
Ja, op al onze geleverde producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je er, in alle redelijkheid, van mag verwachten. Is dit niet het geval dan zullen wij, We Love Deco BV, zorgen voor herstel of vervanging van het product. Wanneer er geen verdere oplossing is zullen wij het aankoopbedrag restitueren. Aan het bovenstaande recht is geen termijn gekoppeld aangezien het ene product langer mee gaat dan het andere en van het ene product wordt ook weer meer verwacht dan van het andere.

 

Retourneren
Op de pagina retourinformatie vind je alle informatie over het retourneren van een artikel.