• Voor 22:00 besteld, morgen in huis *
  • Gratis verzending vanaf 50 euro (NL & BE)
  • Gratis retourneren

Verzendinformatie

Levertijd van je bestelling

Bestellingen die voor 22.00 geplaatst en betaald worden versturen wij dezelfde dag. Weekend- en feestdagen vallen hier buiten.
Pakketzendingen binnen Nederland en België worden dan de volgende dag bij je aangeboden.
Brievenbuszendingen die voor 16.00 besteld zijn worden dezelfde dag verzonden. Deze worden dan de volgende dag bij je aangeboden. Tussen 16.00 en 22.00 is het in de kassa niet mogelijk om te kiezen voor brievenbuszending. Je krijgt dan automatisch de optie voor pakketpost te zien. Deze wordt dan uiteraard de volgende dag bij je aangeboden.

Levering pakketpost binnen Nederland en België*
Maandag voor 22.00 besteld, eerste bezorgpoging op dinsdag.
Dinsdag voor 22.00 besteld, eerste bezorgpoging op woensdag.
Woensdag voor 22.00 besteld, eerste bezorgpoging op donderdag.
Donderdag voor 22.00 besteld, eerste bezorgpoging op vrijdag.
Vrijdag voor 22.00 besteld, eerste bezorgpoging op zaterdag.
Vrijdag na 22.00, zaterdag of zondag besteld, eerste bezorgpoging op dinsdag.

*sommige gebieden in België hebben bij uitzondering 2 dagen levertijd.

Met welke vervoerder versturen jullie de pakketten?

Binnen Nederland maken wij gebruik van PostNL, verzendingen naar België worden met Bpost verzonden.

       

 

Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Wanneer wij je pakket ingepakt hebben ontvang je van ons een notificatie en een track & trace code. Via de link in de e-mail kun je het pakket volgen. Omdat de pakketten 's avonds door de postbezorger verwerkt worden is de status vanaf dat moment te bekijken. Tijdens het transport wordt je ook op de hoogte gehouden van de voortgang.

Voor onze Nederlandse klanten raden we aan om de PostNL app te downloaden. In deze app kun je het pakket volgen, maar bijvoorbeeld ook, bij verwachte afwezigheid,  een nieuwe bezorgafspraak inplannen.

Naast de track & trace code is het ook mogelijk om op onze website je bestelling te bekijken. Klik op 'Mijn profiel' en vervolgens vindt je de status van de bestelling bij de recente orders in het accountoverzicht. Dit is alleen mogelijk wanneer je een profiel hebt aangemaakt bij het plaatsen of voorafgaand de bestelling.

Verzendkosten

Nederland:
Binnen Nederland verzenden wij de bestellingen via PostNL. Door het bieden van diverse afleveropties bepaal je zelf waar en wanneer het pakket aangeboden wordt.

Brievenbuspakje (incl. track & trace): € 2,95. Gratis verzending vanaf 50 euro.
Levering aan een PostNL Servicepunt: € 4,50. Gratis verzending vanaf 50 euro.
Reguliere pakketpost binnen Nederland: € 4,95. Gratis verzending vanaf 50 euro.
Directe avondlevering binnen Nederland: € 6,45. € 1,50 toeslag voor bestellingen boven 50 euro.
Voor 12.00 uur levering: € 14,95. Bij orders boven de 50 euro wordt een toeslag berekend van € 4,95

Ook kun je er voor kiezen om je bestelling op te halen in onze showroom. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Zodra je bestelling klaar staat ontvang je van ons een bericht.

Bij het afrekenen tonen we alleen de beschikbare verzendopties. Deze worden berekend op basis van gewicht, volume en afleverlocatie.

België:
Je bestelling wordt verzonden via Bpost.
De verzendkosten voor pakketpost en brievenbuspakketten bedragen € 5,95.
Vanaf € 50,- is de verzending gratis.

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben en de bezorger komt langs?

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat je bestelling bezorgd wordt, dan ontvang je een kaart in de brievenbus waarmee je een nieuwe bezorgafspraak kan inplannen. Wanneer je hier geen gebruik van maakt, dan wordt je bestelling de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Er worden in totaal vier bezorgpogingen gedaan, daarna wordt je bestelling retour gestuurd.

Kan ik een bezorgdatum kiezen?

Ja, in de checkout is het mogelijk om, voor leveringen binnen Nederland, een bezorgdatum te kiezen. Dit kan maximaal 14 dagen voorruit.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt in het bestelproces aangeven dat de bestelling op een ander adres bezorgd moet worden.

Kan ik een pakket op een servicepunt laten afleveren?

Dit is alleen voor Nederlandse klanten mogelijk. In de checkout kun je een PostNL servicepunt kiezen. Zodra het pakket daar is afgeleverd en afgehaald kan worden ontvang je een bericht.

Kan ik de verzendkosten van de verschillende websites van We Love Deco BV combineren?

Het is helaas niet mogelijk om verzendkosten van onze verschillende websites te combineren. Veel producten staan op beide websites en kun je zodoende gezamelijk bestellen. Kun je iets niet vinden via de zoekfunctie, dan kun je ons altijd bellen om dit door te nemen. 

Ik heb gekozen voor de de optie afhalen in het magazijn (Ridderkerk) , wnneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Wanneer je voor de optie Zelf ophalen: In ons magazijn (Ridderkerk) kiest krijg je automatisch bericht wanneer de bestelling klaar staat. Dit is, op werkdagen, binnen 24 uur. Afhalen is mogelijk op Voorzand 24B in Ridderkerk. Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 17:00.